Створення перших платних автобанів в Україні. Міф чи реальність?
Як відомо автобани є величезним плюсом за рахунок скороченого шляху з точки А в точку Б і більш швидкої і швидкісної їзди. Водій вибирає платити за дорогу і доїхати швидко і з комфортом або їхати безкоштовно, але при цьому «заплативши» зайвим часом.
Для європейських жителів не в новинку перед тривалою поїздкою між містами вибирати платні або безкоштовні дороги. Як відомо автобани є величезним плюсом за рахунок скороченого шляху з точки А в точку Б і більш швидкої і швидкісної їзди. Водій вибирає платити за дорогу і доїхати швидко і з комфортом або їхати безкоштовно, але при цьому «заплативши» зайвим часом.
В Україні з’явилися інвестори, які проспонсорують першу платну дорогу, маршрутом Київ-Біла Церква. Вартість такої поїздки становитиме 140 гривень в одну сторону або близько 3 грн / км. Дозволительного швидкість на такій дорозі буде варіюватися від 130 до 140 кілометрів. Стара траса Київ-БЦ залишиться функціональної і безкоштовною.
Платна дорога повинна бути готова приблизно в 2019-2020 роках. Бюджет на платну дорогу на даний момент невідомий.
Для України такий проект є плюсом. Хотілося б щоб проект не обмежувався однією трасою Київ-Біла Церква. Безсумнівно, це тривалий і витратний шлях, але з інтеграцією в європейське суспільство потрібно розвиватися і покращувати інфраструктуру. З появою платних доріг буде розвиватися і сімейний туризм, і поставка продукції між містами.