Головна / Interbrand. Рейтинг ТОП-100 брендів. АХА на 42 місці

Interbrand. Рейтинг ТОП-100 брендів. АХА на 42 місці

Interbrand виставив рейтинг найкращих 100 світових брендів 2017 року. Компанія АХА знаходиться на 42 місці серед 100 світових брендів і була вдев’яте поспіль визнана найкращим брендом у сфері страхування. А страхова фірма Альянс знаходиться на 49 місці зі 100 світових брендів.

Interbrand: Історія

Інтербренд-міжнародне агентство, в яке у свою чергу відоме тим, що складає річний рейтинг найкращих брендів світу. При оцінюванні брендів, береться до уваги такі умови, щоб досліджуваний бренд функціонував як мінімум на трьох континентах і 33% виручки були з інших країн, де не зареєстрована компанія.

Компанія заснована на початку 1975 року і є однією з найкращих компаній, що спеціалізується в галузі брендингу. На рахунку у компаній досвід роботи та надання послуг з такими відомими брендами як Брітіш Ейрвейс, Американ Ейрлайнс, AT&T, Шахтар, Ювентус та ін.

Фінансові бренди

Якщо аналізувати отримані результати рейтингу, то лише 12 компаній, які функціонують у фінансовій галузі. На третьому місці серед фінансового сектора посідає АХА. Вартість бренду складає 11,073 мільярда доларів і зросла на п’ять відсотків порівняно з попереднім роком. Також дивлячись на динаміку вартості бренду АХА видно існуючий результат. Тільки в 2009 році був спад вартості бренду, а вже з 2010 року видно зростання, причому з 2013 зростання видно більш динамічний.

Бренд Альянс знаходиться на 49 місці і приріст вартості бренду аж на шість відсотків більший у порівнянні з попереднім роком і вартість бренду на 2017 рік становить 10,059 мільярда доларів.

Також дивлячись на динаміку вартості бренду Allianz видно існуючий результат. Тільки в 2009 році був невеликий спад вартості бренду, а вже з 2010 року видно зростання, причому зростання видно динамічне.

Фахівці Інтербренду кажуть, що бренди є стимулом бізнесу, збільшують лояльність споживача і залучають персонал. До речі слоган результатів аналізу у 2017 році звучить так: “Growth.Change.Growth” і перекладається як Расті та Міняйся, звичайно ж слоган є дуже актуальним на сьогодні, адже у світі технологій та інформації змінюється все дуже швидко.