Головна / Запитання та відповіді з Томасом Буберлом, генеральним директором AXA

Запитання та відповіді з Томасом Буберлом, генеральним директором AXA

Запитання:

Перед зміною сильний бренд утримує людей, пов’язаних з бізнесом. Як лідер, які цінності свого бренду можете повідомити нам та назвіть як внутрішньо, так і зовнішні?

Відповідь:

Протягом багатьох років наш бренд завжди грав помітну роль у розвитку AXA. Він відіграв значну роль у тому, щоб допомогти нам стати справді глобальною компанією порівняно з колекцією незалежних підприємств.

Нова мета AXA – перехід від захисту до розширення прав та можливостей людей, що потребує глибокої трансформації у нашому бізнесі. Бренд лежить в основі нашої довгострокової стратегії, тому що я хочу, щоб у нас була чітка користь для клієнтів, яка знаходиться в центрі всього, що ми робимо у спілкуванні, досвіді роботи з клієнтами, інноваціях, а також у продуктах та послугах, які ми пропонуємо на ринку.

Усередині я маю чудові команди, які дійсно вірять у цінності наших брендів і пишаються ними. У нашій повсякденній роботі кожен із нас пристрасно хоче поставити клієнта першим, стати одним AXA та діяти з мужністю та чесністю.

Зовні ми зробили деякі перші сміливі кроки щодо нашого бренду, такі як оновлена ​​рекламна платформа, яка демонструє більш простий, людський та сучасний бренд. Це пов’язано з глобальним впровадженням наших глобальних клієнтських активів, таких як відмітні знаки та MyAXA, що створює реальний відчутний досвід AXA.

Запитання:

Було багато тиску на бізнес, щоб йти в ногу з мінливими очікуваннями людей. Приділення уваги інноваціям привело до кращого та сильнішого досвіду для користувачів/клієнтів?

Відповідь:

Завдяки нашій потужній інноваційній екосистемі ми вже досягли перших успіхів у наданні нових та інноваційних рішень для наших клієнтів. Ми працюємо над кількома цікавими проектами про майбутній ланцюжок створення вартості охорони здоров’я: від діагностики до управління охороною здоров’я населення, страхування на вимогу та сучасних онлайн-платформ страхування , а також нових рішень світового класу в галузі мобільності та способу життя.

Як приклад, у вересні цього року, ми запустили продукт на основі блокчин, Fizzy, який автоматично відшкодовує суму грошей клієнтам у разі затримок на рейс, спрощуючи і позбавляючи страховки.

Крім того, через AXA Strategic Ventures ми підтримуємо нашу трансформацію, пов’язуючи її зі світом найкращих фінтех-інсуртех-стартапів із венчурним фондом у 275 мільйонів доларів США. Я маю намір краще обслуговувати наших клієнтів і технологія стане ключовим елементом для досягнення цієї мети.

Запитання:

Як ваш бренд відіграє центральну роль у навігації з найсерйозніших проблем, з якими зіткнулася ваша організація цього року?

Відповідь:

Одна з моїх найбільших проблем (але я також сказав би амбіції) – перетворити наш бізнес, перейшовши від транзакційної моделі до бренду відносин, маючи велику частоту цінних контактів з клієнтами. Бренд, безсумнівно, відіграє вирішальну роль у цій подорожі з трансформації. Це допомагає уточнити призначення та втілити бачення в життя як усередині країни, так і за її межами, а також актив, який допомагає залучати таланти та партнерів.

Бренд і наша постійна трансформація йдуть пліч-о-пліч. Створення сильнішої марки – це перехід за межі категорії страхування шляхом трансформації нашої бізнес-моделі. Це означає сприяння новим відносинам з клієнтами, надаючи пряму вигоду їхньому повсякденному життю, і в тому, що стосується надання їм послуг у майбутньому.

Запитання:

Які зрушення у вашому регіоні чи секторі ви очікуєте і як ви активно готуєтеся до цих змін?

Відповідь:

Наш ландшафт швидко змінюється в страховому секторі. Наприклад, дивлячись на наш автомобільний бізнес: нам потрібно керувати переходом від страхування транспортних засобів, щоб забезпечити мобільність людей до страхування автомобіля. Технології також можуть зруйнувати всю галузь і змінити спосіб взаємодії з нашими клієнтами.

Ми готові передбачити ці технологічні тенденції, будучи ближчими до потреб клієнтів та розвиваємо нашу інноваційну екосистему. Акцент на здоров’я також є тим, на що ми очікуємо, такими як галузі добробуту та профілактики, телеконсультації та глобальні рішення, які визначають бренд.

Я бачу, що ці тенденції зростають не як проблеми чи перешкоди, а як невикористані майбутні можливості. Я впевнений, що ми маємо все, що нам потрібно, щоб призвести до серйозних змін для нашої галузі. Щодо цього бренд AXA стане ключем до нашого успіху.

Запитання:

Як ви створюєте культуру інновацій, де нові ідеї можуть зростати, а швидкість та спритність є першочерговими?

Відповідь:

Для мене інновації та креативність важливі для нашого зростання та прискорення нашої трансформації у цьому швидко мінливому світі. Тому ми зібрали всі наші команди та підрозділи, які відповідають за інновації клієнтів та нові бізнес-моделі, щоб очолити цю роботу та очолити нову динаміку. У більшості великих організацій стоїть одна велика проблема: коли хороші ідеї з’являються, верстви бюрократії та управління уповільнюють їх розвиток та швидкість виходу на ринок.