Головна / Користувачі Paytm отримують безкоштовну страховку на своєму мобільному гаманці

Користувачі Paytm отримують безкоштовну страховку на своєму мобільному гаманці

Paytm, найбільший в Індії додаток мобільного гаманця з більш ніж 200 мільйонами користувачів, розробив новий рівень безпеки для своїх користувачів: Wallet Insurance.

Це страхове покриття, яке захищає гроші гаманця у разі втрати телефону, незаконного доступу та крадіжки. Для цього страхового поліса не стягується додаткова плата, і всі поточні користувачі Paytm автоматично будуть покриті відповідно до цієї політики за умови, що вони мають останню оновлену версію гаманця на мобільному телефоні.

Це додатковий рівень безпеки, що надається Paytm для просування цифрових та безготівкових транзакцій у країні.

«Щоб захистити наших клієнтів від будь-якого зловживання їхніми грошима, наша остання система страхування гаманців підтримуватиме наш платіжний досвід, забезпечуючи тим самим спокій для мільйонів споживачів та торговців, які прийняли Paytm у своєму повсякденному житті», – каже Крішна Хедде, віце-президент – Paytm.

Що покривається?

Втрата балансу гаманця – через крадіжку або втрату мобільного телефону – призведе до шахрайських операцій – буде покрита до 20 000 рупій (до 300 доларів). Сума врегулювання претензії буде максимальним балансом користувача під час транзакції шахрайства або 20 000 рупій (до 300 доларів), залежно від того, що менше. Претензії можуть бути пред’явлені лише один раз на 12 місяців.

Процес подання заявки

Якщо телефон втрачено або вкрадено, необхідно повідомити про втрату або крадіжку в службу підтримки Paytm, увійшовши на його сайт або зателефонувавши за номером обслуговування клієнтів протягом 12 годин після інциденту. Обкладинка буде доступна тільки в тому випадку, якщо Paytm буде проінформована про шахрайство або втрату телефону протягом 12 годин. РПІ необхідно подати через втрату телефону з поліцією, і докази повинні бути передані в Paytm протягом 24 годин. Після повідомлення про інцидент та правильну перевірку, гаманець Paytm буде заблокований. Якщо позов буде визнано справжнім, врегулювання здійснюватиметься протягом 5 робочих днів компанією.

У разі невідомої транзакції шахрайства необхідно повідомити про втрату або крадіжку щодо обслуговування клієнтів Paytm, увійшовши на свій веб-сайт або зателефонувавши за номером свого обслуговування клієнтів протягом 12 годин після інциденту з повною інформацією про транзакцію шахрайства. Після повідомлення про інцидент та правильну перевірку, гаманець Paytm буде заблокований. Якщо позов буде визнано справжнім, врегулювання здійснюватиметься протягом 5 робочих днів компанією. Претензія буде дозволена компанією після того, як відновите доступ до свого облікового запису гаманця Paytm.

Що не покривається?

У разі особистої недбалості користувача, що веде до викрадення, спільного використання або недоречності пристрою, позов буде заборонено. Якщо ви надсилаєте гроші, набравши невірний номер комусь іншому, це буде вважатися недбалістю користувача і не розглядатиметься в рамках цієї політики. Якщо будь-яка угода щодо шахрайства відбувається з наміром неправильно використовувати інформацію про дебет або кредитну картку або банківський рахунок через Paytm, вона також не розглядатиметься в рамках цього страхового полісу