Головна / Автоматизація роботизованих процесів для страховиків

Автоматизація роботизованих процесів для страховиків

Страховики Direct Line, RSA, Allianz, AXA, Legal & General та Aviva можуть отримати максимальну вигоду з автоматизації процесів (RPA), повідомляє інвестиційний банк RBC Capital Markets.

Що таке RPA?

RPA – це програмне забезпечення, яке може використовуватися для виконання завдань на основі правил, таких як процеси звіряння та введення даних. Технологія вже доступна і деякі страховики вже її використовують. Наприклад, страховик США Lemonade використовує програмне забезпечення у своєму процесі розгляду претензій та виплатив позов протягом трьох секунд.

У доповіді йдеться, що через зниження витрат на РПА та збільшення оцифрування у страховому секторі зараз було б гарним часом для страховиків, щоб скористатися ним. Особисті страховики можуть виграти найбільше від RPA, з тими, хто має нові системи та ефективніші цифрові платформи, які, найімовірніше, стануть найпростіше почати використовувати програмне забезпечення.

Переваги використання РПА

Використання RPA може усунути необхідність того, щоб співробітники виконували завдання, що повторюються, і скорочували витрати. Інші потенційні переваги включають збільшення швидкості процесу, підвищення точності та підвищення ефективності роботи.

Області бізнесу, найбільш схильні до автоматизації, згідно з оцінками EY, зазначеними РБК, становлять HR (50-60% завдань можуть бути автоматизовані), ланцюжок поставок (30-40%), а також збут і маркетинг (25-35%).

В одному сценарії РБК розрахував заощадження, які можуть бути зроблені гіпотетичним страховиком, не пов’язаним із життям, із загальним коефіцієнтом 95%. Кількість працівників, які працюють у бек-офісах, скоротилася на 20%, а дохід – на 36,9%.

EY оцінює, що вартість одного «бота» складає близько 30% вартості морського працівника, при цьому експлуатаційні витрати знижуються приблизно до 10-15% від цього в рік. Для повного виконання робота зазвичай потрібно близько 6-8 тижнів.

Мінуси використання РПА

Однак використання РПА може також призвести до втрати робочих місць, зниження морального стану персоналу та підвищення рівня стресу. РБК передбачає, що використання цієї технології призведе до того, що компанії та організації підвищать кваліфікацію деяких працівників, але якщо основна мета бізнесу – скоротити витрати, малоймовірно, що всі співробітники отримають зиск від цього.